אודותי

אני רוית בר דוד לירון

"רוית עובדת בלעשות ילדים שמחים" נועם בן 9 מסביר לחבר בקבוצה במה אני עובדת.

עובדת סוציאלית B.A ותרפיסטית באמנות M.A. מדריכה מוסמכת ומתמחה בטיפול דיאדי וטיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT.  עובדת במשרד החינוך ובקליניקה פרטית בגבעת עדה. מטפלת בילדים ונוער. מעל 20 שנות ניסיון בטיפול בילדים ובהדרכת הורים, בהנחיית קבוצות וסדנאות ובמתן הרצאות בתחום החינוך והטיפול.

שותפה של מרב זימלר, מעצבת גרפית ומוצרים בפיתוח מוצרים מקצועיים ואיכותיים לילדים ומשפחות ב-  http://www.tikitime.co.il

אני אמא ל 2 זוגות תאומים. גיל ומאור, בני 17 ואורי ונווה, בני 13 ונשואה לעודד.

אני מאמינה בזכותם הבסיסית של הילדים לקבל עזרה ולהיות מאושרים. כל מטופל שלי או ילד שנעזר בספר שלי ובמוצרי tikitime הוא עולם ומלואו וזוהי זכות גדולה עבורי לעזור ולהעניק. tikitime והספר "סבא גדי קופץ לביקור" נולדו מתוך הניסיון המקצועי שלי בעבודה טיפולית עם ילדים והדרכת הורים, ומהתנסותי כאמא. בשבילי ההורות היא יצירה וחיפוש אחר הדרך הנכונה ללבם של כל ילד וכל משפחה." 

התהליך הטיפולי הנו מסע מרתק של חיפוש שנעשה ביחד עם ההורים בחדר הטיפול. אנו מחפשים את השבילים אל ליבו של הילד ואת הדרך לעזור לו לצמוח ולהיות מאושר. אנחנו מדברים דרך אומנות, משחק ומילים, אנחנו מבינים את הקושי ביחד ובוחרים בדרך הכי מתאימה לעזור. ילדים לומדים לשלוט בכעסים שלהם (ניהול כעסים), להתמודד עם חרדות משתקות, מה זה הפרעת קשב, לרכוש חברים ואפילו לאהוב את בית ספר.

עבודה ממוקדת ונכונה עם ההורים והמערכת סביב הילד (כשצריך) מביאה לתוצאות. מתרגשת בכל פעם מחדש להפרד מילדים מחייכם ומחוזקים.

דברו אתי:  054-658-8478 / ravitikitime@gmail.com